5. 10. 2023, 2 minuty čtení

Objevte sílu ověřených firemních dluhopisů. Představujeme novou kampaň.

Už jste nás viděli v televizi? Od října do prosince můžete pravidelně vídat náš sponzorský spot na ČT1, a to například před pořady Branky, body, vteřiny nebo třeba Reportéři ČT či Objektiv. Někteří z vás možná poznali novou tvář kampaně herce Richarda Trsťana, který pravidelně hraje v divadle Palace či v různých seriálech. 

Cílem spotu a celé kampaně je představit široké veřejnosti sílu ověřených firemních dluhopisů. Ke kampani jsme přizvali i našeho ekonoma Vladimíra Pikoru, který v několika minutách představuje lidem výhody firemních dluhopisů a také na co si dát pozor při jejich výběru. Podívejte se na spoty s Richardem Trsťanem a ekonomem Vladimírem Pikorou. Kromě TV a online kanálů jako je Google, Seznam, YouTube a Facebook, nás můžete zaslechnout i v celé řadě rádií. Pravidelně se objevujeme v Rádiu Impuls, Rádiu Kiss, na Evropě 2, v Radiu 1, RockZone, Radiu Spin nebo na Dance Radio. 

Zajímá vás, kdo je autorem kampaně? 

Je jich hned několik. Koncept „Objevte sílu ověřených firemních dluhopisů“ a produkci celé kampaně si vzala na starost firma Banana Production v čele s Michalem Deusem a režisérem Honzou Dufkem. Dále se na realizaci a plánování podílela agentura Magnas Media a celý marketingový tým Dluhopisomatu. S viditelností v online prostředí nám dlouhodobě pomáhá agentura Visibility. 



A nyní vás zveme, abyste objevili i Vy, naši investoři a přátelé Dluhopisomatu, sílu ověřených dluhopisů.